Whatsapp Whatsapp

Meme Büyütme Operasyonu

Op. Dr. Tamer Şakrak > Blog > Meme Büyütme Operasyonu

Göğüs Büyütme Operasyonundaki Uygulamalar

Estetik operasyonlar kişilerde var olan ve rahatsız eden görüntü nedeni ile düzeltmelerin yapılması için uygulanır. Bu durumda estetik açıdan daha hoş bir görünüme sahip olmak isteyenler tarafından tercih edilebilir. Farklı alanlarda yapılacak olan estetik operasyonlar estetik cerrahi tarafından uygulanır. Göğüs yapısından memnun olmayanların tercih edebileceği farklı operasyon seçenekleri bulunuyor. Göğüs büyütme, küçültme, kaldırma gibi işlemler ile deforme olmuş olan göğüs yapısı istenildiği gibi ayarlanabilir. Bunun için operasyonlar ile göğüs yapısında büyütme işlemi için silikon yerleştirme yapılarak daha büyük bir yapıda göğüs oluşturulur.

Meme Büyütme Operasyonunda Slikon

Meme büyütme operasyonunda hastanın isteğine göre uygun boyutlarda bir silikon ile işlem yapılırken operasyonun sonucunun kaliteli olması için doğala yakın durmasına dikkat edilir. Bu nedenle vücut yapısına göre bir boyut belirlenmesi ve bu şekilde büyütme yapılması daha uygun olmaktadır. Estetik cerrah tarafından yapılacak olan bu operasyon sonrasında hasta iyileşme döneminde şişlik nedeni ile göğüs yapısının ne büyüklükte olduğunu anlayamaz. Bunun için gerekli olan bekleme süresi sonucunda göğüs yapısı oturarak belirlenen boyutlara ulaşır. Operasyonun her ameliyatta olduğu gibi bazı riskleri olabilir. Bunun için hastane ortamında konusunda uzman olan doktor tarafından yapılması gerekir.

Meme Küçültmede Ağrı

Meme küçültme operasyonu ile aşırı büyümüş olan göğüs yapısındaki fazlalıklar alınarak bu şekilde uygun olacak ve kişiyi rahatsız etmeyecek bir boyu kazanması sağlanır. Göğüs küçültme operasyonu ile sırt ağrılarına neden olabilecek boyutlardaki büyük göğüs yapıları küçültülerek daha küçük ve hoş görünüme göre düzeltilme yapılabilir. Fazlalık olan kısım ameliyat ile alındıktan sonra kişi yeni oluşan göğüs yapısını rahatlıkla kullanabilir. Operasyon sırasında hastaya verilen anestezi sayesinde hasta hiç bir ağrı hissetmez. Operasyon sonrasında da ağrı kesiciler ile bu dönem hafif ağrılar ile atlatılır.